معرفی بازی | شطرنج بی‌پایان «Chess go»
  • کد مطالب: ۱۷۴۴۶۰
  • /
  • ۲۵ مهر‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۳

معرفی بازی | شطرنج بی‌پایان «Chess go»

در بازی ایرانی خود، این‌بار می‌خواهیم به دنیای شطرنج برویم، اما این بار ماجرا با شطرنج معمولی کمی فرق دارد.

در بازی ایرانی خود، این‌بار می‌خواهیم به دنیای شطرنج برویم، اما این بار ماجرا با شطرنج معمولی کمی فرق دارد.

بازی ایرانی «Chess go» یک شطرنج بی‌انتهاست که در آن، فقط یک مهره دارید و باید سعی کنید با کمک گرفتن از قابلیت‌های ویژه‌ای که بازی در اختیار شما قرار داده است، موانعی را که در مسیرتان قرار دارند از پیش رو بردارید، به جلو حرکت کنید و تا جایی که می‌توانید به راهتان در صفحه‌ی شطرنج ادامه دهید.

معماها بخش دیگری از این بازی را تشکیل می‌دهند و بعضی اوقات در طول تجربه بازی به آن‌ها برخورد می‌کنید. معماها شما را متوقف می‌کنند و تا زمانی که نتوانید آن‌ها را حل کنید، بازی از پیش‌روی شما جلوگیری می‌کند و شما را در همان خانه‌ای که هستید نگه می‌دارد.

هر معما مهره‌ی مخصوص به خود را دارد و باید برای حل کردنش، از همان مهره استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های بازی، قدرت‌ها و قابلیت‌های مختلفی است که در مسیر به شما داده می‌شود.

در واقع، پس از شکست دادن هر دشمن، بازی به صورت تصادفی یک قابلیت به شما می‌دهد که می‌توانید برای پیش‌روی آسان‌تر در مسیر، از آن استفاده کنید.

این قابلیت‌های ویژه در مسیر پیشرفت شما خیلی مهم هستند زیرا هرقدر در بازی جلو می‌روید، دشمنان قدرتمندتر و باهوش‌تری سر راهتان قرار می‌گیرند و بدون استفاده از قدرت‌های ویژه، شکست دادن آن‌ها کار بسیار سختی خواهد بود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.